Известие
Collapse
No announcement yet.
Спирачна система Алфа ромео 156
Collapse
X
-
Ами ако това е след повече от едно натискане на спирачката и колата нее седяла поне месец-два- нее нормално според менEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Нарочно я оставих 2 дни без да се кара. Снимката е направена след около 15-20 км градско и три нарочни по-сериозни спирания с педала до долу от около 40-50км/ч.
Като покарам още някой и друг километър ще се изчистят дисковете. Въпроса беше дали във външната страна на диска трябва да настиска повече отколкото във вътрешната.
Като цяло колата спира, НО трябва да се прилага много силно усилие с крака. Прави ми впечатление, че сутрин педала е твърд. Дали сервото е заминало?Last edited by D22DJ; d.m.y г., 08:20.
Comment
-
Не е нормално. Натиска трябва да бъде равномерен по целия диск. Има нещо на криво износено. Диска или накладката... Това явление е нормално когато монтираш нови накладки на стари неравномерно износени дискове. Но само докато се напаснат накладките с диска. Ако това не е така то има проблем.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Снимал съм единият диск, но и двата са така....задните нямат проблем. Когато сложих TRW накладките и двата диска бях като нови и никога не са се чистили така от ръждата. Иначе няма биене като на крив диск при спиране.
Comment
-
Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщениеПървоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщениеПредните където се застоява ръждата нямат грам ръбче.....или най-точно с дебелината на нокът?
Какъв е смисъла?
Comment
-
Не колега, тя ръждата пада след ден каране, въпроса ми беше защо така неравномерно се "чисти" диска, и дали има общо с това, че след като се изчисти спира по-зле.
Поздрави
Comment
-
Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщениеНе колега, тя ръждата пада след ден каране, въпроса ми беше защо така неравномерно се "чисти" диска, и дали има общо с това, че след като се изчисти спира по-зле.
Поздрави
Ако искаш да имаш спирачки,трябва да избереш един от вариантите,които съм ти посочил.
Comment
-
Донякъде успях да си отговоря защо ръждата се чисти неравномерно, по бързо от външната страна на диска. Цитат от Рено форума:
"Каква би могла да бъде причината спирачния апарат да "стиска" по-силно във външната част на диска, отколкото във вътрешната?
Не "стиска" по- силно, просто диаметъра е по- голям от вътрешната страна и по- малък от вътрешната и накладката трие по- малко от вътре, колкото от вън като линейно разтояние. С други думи линейната скорост е по- голяма в периферията и по малко в центъра на диска . Всичко си е нормално."
Като цяло за мен обаче спирачната система на модела 147 не блести с нищо пред други марки автомобили произведени след и малко предо 2001. Лично мнение.
Comment
-
И аз не съм доволен от спирачките на моята.Имаме 3 коли, два Фиат Брава - единият със серво без АВС, другият с АВС.Двата Фиата спират много по добре от Алфата.Оная се носи точно като влакова композиция.Сработва АВС обаче е като шейна.Доката Фиата с АВС, ако натисна яко мога да блокирам колелата.Ако се наложи екстрено спиране с Алфата сигурно ще отнеса някой.Сменях, ходих по стендове и сервизи, казват перфектна е.Обаче си имам едно на ум.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment